♪ busy Yuki... walking down the street ♪

Jag känner mig som en dålig människa. Jag tror inte jag skrev ett enda ord här igår. Och dagen innan vart det också dåligt! Wrong! Wrong I say! :P

Idag är också full med saker att ta itu med och jag är inte så ivrig att börja.

Jag ska:
- städa färdigt och dammsuga 12-13.
- baka 13-14.
- göra mig iordning och hinna med 15 tåget.
- köpa... saker.
- hem igen vid 16-17 (förhoppningsvis).
- hinna duscha och göra mig kalasfin innan jag ska vara på 18årskalas klockan 19.

Och någonstans där imellan ska jag hinna vara med på födelsedagsfirande för TomTom, mors pojkvän.

Så det är bäst att sätta igång! Jag tror inte jag hinner skriva mer idag, men imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0