Biggest Loser.

Biggest Loser på tv om ca 5 minuter! :D

Jag älskar det programmet! Jag blir otroligt pepp på att träna när jag tittat på det (vilket kanske inte visat sig så mycket praktiskt ännu) men det petar mig verkligen på träningsviljan. Dessutom får jag flashbacks från när jag spelade fotboll och man blev sådär sjukt utmattad efter en träning eller match. Så skön känsla!

Kanske borde ett program om övervikt och hälsa avskräcka en från godis och andra onyttigheter, men av någon anledning är det till det programmet jag vräker i mig mest nästan, haha. Wierd, or what...
Men nu är det slut med det! Jag och Yuki startade ju vårat godislöfte igår ;)

Se på programmet om ni inte gjort det! :)

Tycker för övrigt att det är grymt kul att det kommit en svensk version nu också. Oftast brukar amerikanska program i svenskt format inte komma upp i samma nivå som orginalet. Av allt som sänts så har jag nog endast tyckt att Idol har hållt måttet. Orkade inte ens engagera mig i Top Model eller So you Think You Can Dance...
Men med tanke på att detta handlar om att förändra sitt liv till ett mer hälsosamt sådant så tycker jag att det är ett bra initiativ! Sådant bör uppmuntras och jag tror att ett program som Biggest Loser kan påverka tv-tittarna och få dem att inse att det aldrig är försent att ändra sin livsstil :)

Kommentarer
> hannah

vi får biggest loser nörda tillsammans tycker jag!! satt igår när den svenska versionen hade premiär och typ "iiiih sååå spännnande!!!!" haha :D atm sitter jag och kollar på det amerikanska. go daniel and shay!!!

Datum: 2010-09-07 Klockan: 19:20:18
URL: http://hannahhale.blogg.se/
> Freeny

biggest loser rox (:

Datum: 2010-09-07 Klockan: 21:37:22
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0