apfelsinjuice

Efter att ha ätit mer tonfisksallad än vad som egentligen borde vara tillåtet att äta, har jag plötsligt inget emot att ha godislöfte. Jag sitter här och surplar apelsinjuice som kanske är den godaste drycken någonsin. Förutom Twister.

Jag har egentligen ingenting att skriva så... Jag lägger upp en random gammal bild från papis dator istället! Jag ska bara leta upp en... *går och letar*

Mohaha! Se vad jag hittade! E, Näni och Friday från halloween-filmis förra året ^^*

 

Sötisar! :D

 

Om någon av de berörda parterna har protester mot bilden är det bara att plocka bort den/säga till :)


Kommentarer
> Ne

Naaaaaw :3

Datum: 2010-09-11 Klockan: 22:42:07
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0