VÄRLDENS SÄMSTA E BER OM URSÄKT.


Skriver E?
Ibland känner jag mig som världens elakaste och sämsta kompis, nu är en utav dom tillfällena, förlåt att jag inte kunde komma på kalaset, jag ber verkligen om ursäkt. Men ! Vill att ni ska veta att jag älskar er, och saknar er verkligen.
Min moder fick trösta mig i fredags efter att jag träffade Nenne, började störtböla. För saknar er alla så mycket! <3
Ni får jätte gärna komma upp till mig v 41 (helgen) eller på lovet, bara slå en pling innan så jag vet när ni kommer <3 har för tillfället inte så råd med att komma ner riktigt, men ska försöka så gott det går!

Hoppas ni hade det bäst på kalaset, för det förtjänar ni verkligen! ÄLSKAR ER!

Kommentarer
> Freeny

aww, elin <3 apology accepted! :) vi saknar dig så sjukt mycket, vi får prata ihop oss om när vi ska åka upp till dig men det får bli någon gång snart! <3

Datum: 2010-10-05 Klockan: 19:22:08
URL: http://freeny.blogg.se/
> Yuki

vi får prata ihop oss om när vi ska hälsa på dig! saknar dig übermycket!! <3

Datum: 2010-10-09 Klockan: 01:32:48
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0