kommer inte på någon rubrik

Jag har så ont i halsen för någon jävla anledning :O

Ligger i soffan och tittar på TV. Är inte det minsta trött. Känner att jag borde resa på mig och plocka iordning lite istället för att bara sega mig.

Idag var jag och provade min studentmössa (jag har ett läskigt stort huvud), och bestämde mig för hur den skulle se ut. Och, blä, vad jobbigt det är att bestämma viktiga saker. Jag lider av svår beslutsångest.

Naturligtvis fungerar det inte att ladda upp bilder >.<

Efter studentmössa-provandet åkte jag till staden för att möta syster som kommit från Eskilstuna för att hälsa på. Vi gick och såg Inception, för mig var det andra gången jag såg den. Vi hade tänkt se Avatar, the last airbender, men den visades bara i 3D, och kommer inte att visas vanligt heller. Jag kan inte se 3D. Jag blev jättearg och morrade en stund tills jag såg att Inception fortfarande visas.

Oh well. Jag får väl försöka sova nu. Byebye ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0