cake!

Håller just på att avsluta ett mycket trevligt födelsedagsfirande med Mor, ThomThom, morföräldrarna, morbrodern och brodern ^^* Fick finfina presenter såsom champange, hörlurar, kortläsare, H&M presentkort, godis, tidningar m.m.

Har snällt nog fått låna en av skolans systemisar (precis en sådan som jag ska inhandla inom kort, hehe :P). Detta är mycket ovanligt. Det var meningen att jag skulle låna den över helgen, men virrig som jag var (har vart allmänt mentalt förvirrad hela dagen som alla gamla människor ju är ibland) kom jag på i bakhuvudet att jag skulle låna en kamera, men kom inte ihåg dag. Så jag liksom påminde lärare på automatik att ta fram en kamera åt mig. Han är annars väldigt glömsk och det brukar liksom inte hända annars.

Det slog mig inte att jag ju egentligen skulle vänta ett par dagar innan jag skulle hämta den. Men han plockade fram den, förklarade att det var födelsedagsfjäsk bara för att jag fyllde 18, och vips! har jag en kamera till på måndag.


Min födelsedagstårta ^^* Klicka för större bild

Min gamla analoga systemis som jag äntligen mindes att ta mig mig till skolan är plötsligt mer vettig nu också :P Nenne orkade läsa de instruktioner som jag inte orkat med att läsa för att jag bara knäppte bilder typ xD

I alla fall visade det sig att det objektivet som satt där på gick att använda till digitala systemisar också. Så det är det jag har fotat med idag ^^*

Natti ^^*

Kommentarer
> Freeny

aww grattis yuki! :D <3<3 firandet i helgen blir awesome!

Datum: 2010-10-20 Klockan: 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0