Textkommunikationsinlägg #3



Har som titeln avslöjar textkommunikation. Jag är klar med allt, så nu ska jag bara läsa restaurang-recensioner för att få inspiration till att skriva en egen mat-recension efter lovet.
Just nu är jag muuuucho tired. Fast jag är trött på ett skönt sätt. Inte ett huvudvärk+hungrig+JAGVILLHEM-sätt, utan mer.. ahhh. If ya know what I mean ;) haha.

Hannah sitter bredvid mig och skriver en elak recension om ett The Used album. Att hon ens kan :( Men hon skriver åtminstione inte från hjärtat (eller..?).
Dagen har varit bra in general. Ganska chill. Hade engelska där vi kollade på film, håltimma, ensemble och nu text. Ensemblen var riktigt kul idag, för jag vågade äntligen sjunga ut! Det kommer bli riktigt kul att spela upp Placebo's låt Meds den 1 december :)

För att avsluta det här inlägget kan ni ju lyssna på den låten! Kraaam.




xoxo

Kommentarer
> Ne

Oh no she didn't! xD

Datum: 2010-10-27 Klockan: 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0