söndag

Dessa förbannade söndagar. Man bara känner den allmänt negativa skolenergin komma krypandes och man får envist stampa runt omkring sig för att den ska hålla sig borta.

Mina söndagar den senaste tiden har dessutom varit rätt stressfyllda, då jag försökt hinna med allt det jag inte hann med på helgen (ne, sen pappas flytt kom och störde har mina helger inte blivit några vilodagar precis :P), samtidigt som jag fösöker hinna tillbaka till mor så tidigt som möjligt för att packa upp, kanske städa lite och göra såntdär som man borde innan en ny vecka startar.

Förutom förra söndagen då... när jag hade varit utan min nyckel hela helgen, och kommer på det när jag står utanför min dörr klockan nio på kvällen. Eftersom båda människorna som bor där jobbar natt, så det va ingen hemma. Jag typ stod och halvt panikade mig, halvt skrattade åt mig i en timme när jag försökte få tag i folk, utan pengar på mobilen, men med gratis sms till ett par av dem. När jag väl bestämt mig för att det var bättre att åka tillbaka till far min istället för att ta bussen till sahlgrenska och bara hoppas att mamma ringde tillbaka och sedan kom och gav mig nyckeln.

Men så när jag går till tåget ringer mamma, bara lite för sent så jag missar den tidigare bussen och får vänta extra länge xD Så jag åker, hämtar nyckel, och kommer sedan hem alldeles för sent och måste sova för en stund sen. Underbart xD


Kommentarer
> Freeny

ussscchhh det är så jobbigt när allt blir så omständigt D:

Datum: 2010-10-17 Klockan: 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0