Plugg, plugg och åter plugg



Hellooo screamsigns :) Jag är så jävla trött just nu. Jag har varit i skolan/pluggat mesta delen av dagen, så jag är ganska slut. Jag har skrivit ett tal som jag ska hålla för fem personer i min klass imorgon. Lite nervöst, men jag tror faktiskt att det kommer gå rätt bra. Jag ska prata om en bok jag läser i engelskan. Annars har jag en annan engelskaläxa att göra och några sidor i historiaboken att läsa. Jag har säkert glömt något som jag kommer panika över imorgon.

Så jag tänkte ta en paus och skriva av mig lite på bloggen. Jag känner att jag inte kommer någonvart med pluggandet just nu, så. Jag kan inte fatta att jag är så trött!

Senare ska jag gå hem till Emily och gå ut med hundarna :) Vi gjorde det tidigare idag också. De är så himla mysiga! Emily och Sebbe är hundvakter åt Sebbes kusins två hundar och de är så söta. Lite kul med omväxling från bara en katt... Även om Jens är bäst :). På tal om Jens har han fått fixat sina tänder nu, så efter att ha fått medicin en vecka kommer han äntligen vara en helt frisk (delvis tandlös) katt igen! Det har gått så jävla lång tid sen man kunde säga det..

Anyways, see ya later!

xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0