Husskrapning is not a job for the weak.



Hej screamsigns!
Den här helgen har varit weird. Igår skulle jag hjälpa till att skrapa huset (alltså skrapa bort det värsta av den gamla färgen på huset eftersom vi målar nytt), men så trampade jag på en spik. Härligt! Det var inte så farligt, men det blödde som satan. Sjukupplysningen rådde oss att åka in och få desinfekteringsmedel på och att någon skulle se om det var någon fara pretty much. Så ingen husskrapning (aka, moneymaking) för min del. Vi väntade väl i någon timme för att träffa en läkare i en kvart, haha.

När jag kom hem gick Emily och jag hem till henne and had an aaawesome nighttttt! Vi bakade egna pizzor, gjorde egen kola (haha), kollade på Avatar, gjorde fula videos osv. Askul :) Så jag sov över där.
Idag var det husskrapning igen, and this time i stayed out of trouble. Fast nu skakar mina händer av överansträngning; härligt. Har asont i handlederna XD Det är faktiskt ett ganska tungt jobb, för man får slita för att få loss färgen. Man har iaf en värmepistol till hjälp :)

Såååå nu ska jag chilla, och senare ska jag översätta franska texter inför provet på tisdag.. yay.

Hoppas ni har det bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0