Litauen, here I come!

Imorgon åker jag och moder till Litauen för en weekend-trip, även om veckoslutet egentligen slutar imorgon. Shoppa och gå på spa är en trevlig början på ett allt för kort höstlov. <3

Sen blir det till att göra läxor, för jag har inte orkar göra klart engelskauppsatsen under den gångna veckan, då jag hemsökts av magsjuka. Ewh. Och så skall det pluggas japanska, för vi har prov samma vecka som vi börjar skolan igen, jättekul. Eller inte.

Så, jag återvänder till Sverige om ett par dagar! Nu skall jag återgå till att spela World of Warcraft, för jag har som den duktiga (och paranoida) människa jag är redan packat klart min väska. Skall knappt ha med nåt, så det gick skitsnabbt.

Kommentarer
> Freeny

have fun in estland :D ^_^

Datum: 2010-10-30 Klockan: 23:46:52
> Ne

Aaaw, hoppas ni får det kul! :D

Datum: 2010-10-31 Klockan: 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0