doin' nothin'

Yuki skriver:

Nu ger jag upp. Jag får absolut ingenting gjort. Idén var att jag skulle sitta i skolan och plugga ett par timmar, men jag har hjärnsläpp. Så nu ger jag mig av mot nya äventyr. Eller mot biblioteket för att låna om böcker, och sen hem till pappa för att agera flytthjälp.

Den här engelska essän kommer att gå åt helvete rent ut sagt xD Jag vet knappt vad jag ska skriva om och jag hittar ingen vettig fakta om det jag vill skriva om.

Dessutom har jag typ bestämt mig för att skriva i artikelform, och jag är nog inge bra på det egentligen >.<

Sorri för saknad "Yuki skriver"-bild. Den ville inte riktigt vara med.

baibai ^^*

Kommentarer
> Freeny

don't worry, you'll get the hang of it.... eventually!!! :D

Datum: 2010-10-28 Klockan: 17:52:26
> Yuki

EVENTUALLYYY!!! xD

Datum: 2010-10-29 Klockan: 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0