Babbel babbel i skolan. U shouldn't even read. srsly.



Ovärd lektion. Karro är inte här och allt vårt arbete ligger på hennes konto. Lyckat :). Jag kan ju jobba ändå, eftersom jag vet vad vi har skrivit, men det är skönt att ha en liten anledning till att inte jobba i alla fall. Den här gången ligger vi inte efter, woho! Om ni undrar skriver vi om sfinxer i kultur och idé historian.. Fast jag skriver mest om konspirationer och folk på mars då. IG here I come.

Jag ska förresten slå lite på Louise. Jävla Louise, som håller mig uppe hela nätterna. Med sina dumma msn-chatter och random idéer som jag måste svara på. What can I say? The gal needs me. Now more than ever. Vi har nämligen gift oss på facebook. Ni borde vara glada för vår skull! Smekmånaden är höstlovet. So don't make plans with me then, I'm busy! With my wife ;D haha. Nä men, hon är bara här från måndagen till torsdagen sååå.. Efter det borde vi ses :)

Jag bara babblar på. Då ser det ut som att jag jobbar. Hehehe.
Om någon vill komma till Bohus och göra mig sällskap de två kommande dygnen är ni mer än välkomna. Jag kommer att bo i ett tomt hus då mina föräldrar befinner sig i Lund. Jag bjuder på god vegetarisk mat och hemmagjord kola ;D Och så får ni självklart mysa med min katt. Så jag är ju inte helt ensam... Men jag kommer inte ha människor omkring mig.

Seeeriously though; ni borde våldgästa mig. Just because.

Probably shouldn't have asked for that...

xoxo

Kommentarer
> Ne

Sooooooo, när börjar du imorgon och på onsdag? :P

Datum: 2010-10-18 Klockan: 12:05:44
URL: http://screamsign.blogg.se/
> h

vilka dygn? för jag behöver seriöst komma i tid till skolan på morgonen och det hjälper liksom till att ha någon som OCKSÅ ska upp vid samma tid + åka till skolan. dessutom är det alltid av nån anledning lättare att försova sig hemma i sin egen säng....

Datum: 2010-10-18 Klockan: 12:59:52
> Freeny

tisdag och onsdag morgon. vill du komma på tisdag? jag börjar 8 på onsdag så det passar väl :)

Datum: 2010-10-18 Klockan: 20:27:06
> Freeny

och på tisdag börjar jag 09:00 typ

Datum: 2010-10-18 Klockan: 20:27:40
> Ne

tisdag till onsdag hade vart najs :P sleepover in the middle of the week! yay! :D

Datum: 2010-10-18 Klockan: 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0