what a day

Inget nytt att uppdatera direkt... Det kännz zom om jag återfick lite av min mänzklighet idag. Har förzökt kontakta olika forzkare angående ett botemedel... Men hallå? Zombieforzkare? Hur vet man vilka zom är zeriöza?

Åkte i alla fall och hälzade på min far idag på hanz dag. Hade till och med fixat kärlekzmumz till honom. Men zå direkt han zåg (eller jag borde kanzke zkriva kände lukten av) mig zvimmade han... Jag putte in honom innanför dörren, lämnade kakan och låzte om honom.

Jag lyckadez att inte äta honom i alla fall. zå idag är jag ztolt över mig zjälv.

Nu zka jag gå och ze om min zomewhat återfunna mänsklighet gör zå att jag kan få zova lite... Jag zaknar att zova. En pauz från kaozet är vad jag behöver.

Förhoppningzviz god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0