smurf

Det ligger en sjuk jävla dimma över fjärås! Över kungsbacka också för den delen, fast där är den inte lika tjock...

Har idag först vaknat av mig själv, satte visst inte klockan som jag trodde... Som tur var vaknade jag så att jag hann med 10-bussen. Hade vart fail om jag försovit mig till utvecklingssamtalet, hehe... Sedan åkte jag hem för att ta fyra-bussen tillbaka in till kba. Tog 2 sprutor. Twinrix i vänsterarm och influensa-sprutan i höger. Ska bannemej inte bli sjuk innan jul! Sedan stressade jag därifrån till jobbet. Soft tid idag; typ 3 och en halv timme ^^ kom precis hem.

Imorogn bär det av till gbg för att träffa Elin och Yuki :D Any screamsign is welcome to join! Sofi kan få det svårt dock (eftersom hon befinner sig i Estland... ) and Freeny's got other company ^^ Hannah I have no clue xD men ändå :P

Mitt inlägg svämmar över av nyheter och viktig information, anteckna people!

Kommentarer
> Hannah

haha jag bestämde typ med yuki i lördags :O eller söndags var det visst men jahaja, visste inte att elin o du skulle på xD jag och yuki skulle bara köpa tänder, that's all i knew

Datum: 2010-11-01 Klockan: 23:22:50
URL: http://hannahhale.blogg.se/
> Yuki

Hurra! :D ♥

Datum: 2010-11-02 Klockan: 00:08:11
> Freeny

omgggg i wanna meet elin :/ aja, krama henne från mig!

det var en sjuk dimma här igår också! läskigt.

Datum: 2010-11-02 Klockan: 12:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0