Secret Santa's back!

Jag tycker verkligen att vi skall ha secret santas i år igen!
Och ja, det är ju ett tag kvar till jul, men själv hatar jag att behöva springa igenom stan i sista sekunden och försöka hitta något som duger, och jag tror inte jag är den enda med de åsikterna.

Så, reglerna för i år!
- De som vill vara med får allra helst bestämma sig innan måndag, för jag hade tänkt ta med en burk/ask/whatever med namnlappar så alla kan dra vem de skall ge present till. Jag träffar ju Freeny på textkommunikationen, och resten på engelskan.
Det är alltså viktigt att komma på måndag, är du sjuk eller så kan det skjutas upp tills tisdag thu.

- Om du vill vara med bestämmer du nu! Annars kommer alla behöva dra om, och har man redan köpt present kanske man sitter där med någonting som inte passar längre.

- Jag tycker att man får lägga tillbaka namnet om man får samma som förra året - för lite mer variation! Vad tycker ni?

- Presenterna ska kosta runt en femtiolapp, för det är trots allt tanken som räknas och ingen har särskilt mycket pengar runt jul. Man får givetvis köpa dyrare, men förvänta er liksom inget dyrare tillbaka då.

- Alla presenter måste vara inköpta tills den 20 december, vi slutar den 22 december.

- Alla måste skriva en lista med tre saker ni gillar, och tre saker ni ogillar. Jag vet i alla fall att jag tycker det är hjälpsamt, och tanken är ju att man inte skall veta vem man får presenten av, så man kan inte riktigt fråga vad någon vill ha.

- Och slutligen, alla som vill vara med får lägga in er egen gillar/ogillar-lista i det här inlägget.
Kom ihåg att skriva vem listan tillhör bara.
____________________________________________________
Fi gillar;
Uppdateras senare ~

Fi ogillar;
- Ätbara saker
- Prydnadssaker utan användningsområde
Uppdateras senare ~


Kommentarer
> Freeny

I'm in ^_^

Datum: 2010-11-19 Klockan: 17:36:26
> Ne

Me too :)

Datum: 2010-11-20 Klockan: 00:42:22
> hannah

me

Datum: 2010-11-21 Klockan: 16:46:15
> Yuki

I'M IN!! ^^*

Datum: 2010-11-21 Klockan: 23:54:26
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0