redigerar

Jag är en fruktansvärd människa som slarvar med uppdateringen >.<

Igår träffade jag Nenne och E!♥ Det var mycket trevligt att få träffa E efter en så lång tid. Jag saknat henne så mycket :( Inte för att det inte var lika trevligt att träffa Nenne också. Men eftersom jag träffar henne nästan varje dag blev det helt enkelt inte lika mycket av en WOW-känsla xD

Bildbomb från mötet utlovas i slutet av veckan senast!! Jag har jädrigt mycket för mig ett tag till, sen är jag där jag borde vara :)

Imorgon bär det av mot skolan för bildredigering och intervjuskrivande!!

Just nu ska jag fortsätta redigera! Förvånande nog har jag faktiskt situationen under kontroll. Med min lilla bärbara inne på reparation kanske jag t.o.m. lyckas gå och lägga mig i hyfsad tid :P

Ha det bra people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0