Adjuzting to the Zombie diet

Nu när jag är en Zombie, är det lättare att hitta mat. Vizzt funkar vanlig männizkomat när jag bara vill tyzta min vrålande mage en ztund, men inget zlår levande, rått.

Godazt är männizkor, men idag tänkte jag prova något nytt. Zå jag knaprade i mig ett par duvor. Och de zmakade helt ok för att vara ärlig...


Min lunch

Men de var zmå, och inte helt mättande. Zå nu går jag en promenad för att leta upp middag.

Ehm... att hålla er zjälva och de ni tycker om inomhuz en ztund är en bra idé...

Kommentarer
> Freeny

söt duva! haha :( don't eat doves, yuki. they have.. diseases. like, being too cute and all.

Datum: 2010-11-11 Klockan: 21:33:34
> Yuki

Then maybe I'll get cuter? A rotting face izn't all that adorable.. xD



+ they looked tazty

Datum: 2010-11-12 Klockan: 12:42:04
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0