Nattblogg #2



Jag har haft en mysig helg :) Igår åkte jag, mamma och Örjan runt på olika julmarknader och även vanliga affärer. Jag hittade en nice vinterjacka som för en gångs skull uppfyller sitt syfte: att hålla mig varm och torr under vintern. Det är lätt att ignorera detta faktum när man står inomhus i en affär och försöker hitta en jacka som sitter bra på en :P Så jag är glad!

Idag var jag hemma hos Emily och Sebbe hela dagen. Först för att pappa och Marianne kom över och firade Sebbe (och pappa, det är ju fars dag!) och en stund efter att de hade gått kom mamma, Örjan och mormor för att fira Sebbe ytterligare ^_^ There's lotsa lotsa looove for Sebbi in our family! :) Vi spelade Wii, såg på bröllopsfilmen och avslutade dagen med att spela Talisman. Riktigt kul faktiskt!



Jag har tyvärr blivit förkyld, så jag hoppas att det går över snart...

Sorry för den tråkiga bloggen, men jag har inte bloggat på ett tag (det här inlägget är väl beviset på varför).

Kram på er!

Kommentarer
> Rebecca

You get well zoon! That'z an order! <3

Datum: 2010-11-14 Klockan: 23:41:04
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0