Nattblogg #1



Klockan är 02:00 (egentligen 03:00 eheh) och jag kan inte sova. Fast nu försöker jag inte, så jag vet inte om jag kan sova, men ja.
Sömn brukar inte vara en svårighet för mig, men jag antar att jag är för excited för att kunna sova. Louise kommer ju imorgon... Haha, jag försöker att inte tänka på det så att jag kan sova någon jävla gång! Men vi har faktiskt inte setts sen Paris, vilket var ca 5 månader sen. Så jag är glad, okej? ^_^ Fast jag är inte så glad över att inte kunna sova.

Förresten gjorde jag en dum grej förut. Jag hade målat naglarna, och använde tops med nagelborttagningsmedel för att ta bort ojämnheter osv från när jag failar, och hade alltså en liten burk som jag höll topset över när jag droppade medlet över det för att inte spilla på mitt bord. Sen när jag försökte sova stod burken fortfarande i mitt rum och luktade starkt, vilket inte direkt underlättade när jag försökte slappna av. Det var då jag gjorde den dumma grejen.....

Jag ställde mig upp, tog burken, höll den precis under näsan och drog in luft. Det är nog det närmaste kemikaliskt hög jag någonsin varit, hahahhaha. Jag stapplade ut i köket och ställde burken på diskbänken och stapplade tillbaka till mitt rum. Det kändes som om min näsa var rensad för alltid och att mitt huvud var helt tomt D:. När jag sedan gick och lade mig resulterade mitt dumma beslut att lukta på nagelborttagningsmedlet i att jag blev pigg!

Jag vet, jag har ett intressant liv med fula incidenter som ni bara måste läsa om :P Men vad annars ska jag göra för att bli trött? Jesus..

För att be om ursäkt för det här inlägget ber jag er lyssna på en riktigt bra låt, Leave Your Pretty To Me av Semi Precious Weapons. Believe me, it's worth it. :)

Freeny going crazy from sleepdeprivation.



xo.

Kommentarer
> Yuki

you crazy, freenisha!

Datum: 2010-11-03 Klockan: 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0