Guess who's back?

jag skriver

Because I'm back, I'm back,
you know it, uh!

[Melodi: Bad]

I torsdags var jag på läkarbesök, it pretty much sucked. HATAR sjukhus(vårdcentraler räknas) och hatar läkare. Gillar inte hur de ställer en massa onödiga frågor, känns som ett jäkla korsförhör liksom. Tyckte att ca 90% av alla frågor var orelevanta och hade ingenting med saken att göra. "Trivs du i skolan? Har du vänner? Hur ser dina betyg ut? Har du hög frånvaro?" MEN JA DET HAR JAG, därför jag är här, pucko! Hade jag lust att snäsa åt honom, men det gjorde jag såklart inte.

Och visst älskar man när läkaren skall lyssna på hjärtat och lungorna "lyft bhn liiite bara" och klämma omkring på magen för att känna så att allt är som det ska. Men jag är van, dom vet ju vad dom gör. Allting lät fint i alla fall, har fortfarande "lite riskfyllt lågt blodtryck, men det är ingen fara".

"Hur länge pågår dina menstrautioner?" ...... Oh yay. En man är det dessutom.

Sen tog dom 3 rör blod, och jag har haft ont i armen sen dess, man kan få det tydligen - inte onormalt alls. Hatar nålar. Ahhhh.

hannah hale 2010

Ska dit igen den 9e tror jag det var, för resultaten.


Kommentarer
> Freeny

welcome baaack :DDD

Datum: 2010-11-28 Klockan: 12:40:42
> Ne

Yay, Hani is back! :) Hoppas de får ut nåt vettigt av de 3 blodrören!

Datum: 2010-11-29 Klockan: 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0