Chaiiiiii


Imorse när jag gjorde min redan omtalade frukost, så såg jag ett paket chai-té på bänken. "Den brukar inte stå där" tänkte jag och satte genast på vattenkokaren. Sedan gick jag och värmde mjölk i mikron. Nu kanske ni som känner mig undrar varför; eftersom jag inte gillar té. Jag var såklart nyfiken på om jag kunde få det att smaka ungefär som en chai-latte. (Inte det enklaste när man har en mjölk-skummare som strejkar och endast funkar när min syster håller den...) Men jag har fått i mig två stora baljor med chai-té idag. Det smakar inte riktigt samma, men jag var bra nära på sista koppen. Skulle nog bara låtit det dra lite längre.

Nöjd är jag i alla fall, för nu behöver jag inte dricka upp pengarna i plånboken utan kan istället lägga dom på vettigare saker. Såsom kläder... filmer.... ett objektiv? :)

Kommentarer
> Freeny

awesome! :D

Datum: 2010-11-30 Klockan: 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0