Banana-computah

Efter att varje dag ha irriterats av de små bananflugorna som envisas med att flyga pretty much in my face varje kväll när jag ligger i sängen med datorn i knät har jag nu kommit fram till den enastående teorin om att det bor en koloni bananflugor inuti min dator.
Är detta möjligt kanske en del av er undrar? Det undrar jag också! Men med tanke på att det inte bara är en fluga varje kväll utan det är flera (men aldrig mer än en i taget), och jag fort som fan tar död på varje bananis jag ser så är jag övertygad om att de måste ha sin bas någonstans runt min huvudända. De är redo att irritera skiten ur mig närhelt det krävs, och helst när det är som mest störande. Typ när jag ska se på en serie och helt plötsligt sitter det en svart fläck på skärmen... som dessutom gärna vandrar runt litegrann.
Det är dessutom oerhört uppskattat när bananflugan cirkulerar runt ansiktet. Det är väl bra att träna på att hålla andan ett tag?
Kan ju säga att jag iallafall inte har lust att andas in en bananfluga i näsan!

Kommentarer
> Yuki

Haha xD tryckluft på burk? Blås ut deras bo ur datorn ^^*



Btw (svar:) stolt över dig me Näniphär. Kolakakor sure are hard to resist :O



Min bror tillkännagav att han skulle passa på att baka massa nu för att plåga mig. Slå våra syskon?

Datum: 2010-11-16 Klockan: 23:41:17
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Anonym

Skaffa en kylplatta till laptopen - förmodligen är det ju värmen de små jävlarna dras till - hade samma problem i fjärås då det blev en hel koloni av flugor pga värmen i väggarna0___0

Datum: 2010-11-18 Klockan: 03:01:18
> Freeny

hahaa i feel your pain, nenni.

Datum: 2010-11-18 Klockan: 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0