zwei.

Bara för att designen är så extremt snygg fick jag lust att skriva ihop ett litet inlägg.

Sommarlovet närmar sig med skrämmande fart (ja, jag skrev skrämmande!), men den är grymt efterlängtad. Och förhoppningsvis så betyder sommarlovet mer tid för bloggande. Det hade vart grymt om hela den här idén ens fungerade, att vi sex personer kan hålla bloggen vid liv det vill säga.
Om folk försöker så kommer jag försöka!

För övrigt så sändes första avsnittet av True Blood säsong i USA igår = jag vet vad jag ska titta på sen...
Men för tillfället har jag stuff att göra, så här signar jag av.

Ne

Kommentarer
> Yuki

Ja erkänn det blev snyggt! :D

Datum: 2010-06-14 Klockan: 18:09:17
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0