I am also the master of destruction

Jag kom påmig själv med att tycka att kanske vore det en bra idé om alla presenterade sig lite. Oturligt nog är jag dödligt dålig på sånt så det blir en kort presentation. Kanske slipper Fi, som är lite paranoid :P.

Hej! Jag heter Yuki! Vad heter du?
Jag mår bra! Hur mår du?

:P Ne bara skoja.

Jag är en person som samlar på mig högar med sena ankomster likt högarna i mitt ostädade rum. Jag är nog aningen kaotisk och har sällan koll på allt. Jag går i några dagar till på medielinjen med inriktning foto. Det är skoj. Med utan egen kamera är det svårt att hinna med. Nästa år är mitt sista år. Sen beger jag mig till en folkhögskola någonstans.

Jag har två syskon. Båda rödhåriga. Det är inte jag. Jag har brunt hår.

Jag spelar i vanliga fall piano en gång i veckan. Men nu har jag sommarlov. Från allt utom skolan. Det börjar först på riktigt på torsdag nästa vecka.

Asså nej, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Den som vill veta något får fråga :P

Jag tror folk kommer att få se en bild av mig efter fredag. Då kommer nog många fina bilder upp hoppas jag C:

Oh, och just det. Jag är klumpig. :P

Jag tycker om att vara vaken på natten och sova på dagen, eftersom jag är en B-människa (En sån med senare dygnsrytm). Därför valde jag att gå på eftermiddagskurser. Men jag fick inte det. Så efter mycket om och men och velande i ett halvt år slängdes jag in i Fika Familys klass och förstod strax efter att vi var besläktade (jag blev kompis med dem).

Nu ska jag ivääg till skoolan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0