Pen Tool <3

Jag vill ochså ha en liten bild. ;__;
Menmen, jag skall göra en, bara inte just nu.. Jag hade tänkt kapa Emmis dator, som praktiskt nog har både Photoshop och drivrutinerna till Pen Tablet'en installerade, så fixar jag nåt.

Jag satt idag i flera evigheter och försökte förstå mig på hur Pen Tool skall ställas in för att vara användbar, och när jag (egentligen Em) äntligen lyckades göra rätt, var jag för trött för att rita nå. Menmen.

För att förklara för potentiella utomstående som läser bloggen, så är Emmi min pojkvän. Han heter egentligen varken Emmi eller Em, men jag har en underlig tendens att ge allting feminina smeknamn, dessutom har jag ingen lust att ge ut några namn alls på internet. Internet är stort, jag är paranoid, sådetså.
Em är ochså väldigt olik E, som är mycket femininare, aningen kortare och samlar på pandor. Em är lång och äter kakor.

I alla fall, över till ett sorgligt beslut: Jag kan nog inte umgås med mina ina vänner, aka medbloggerskor, på fredag. .__.
Jag är fortfarande sjuk, och jag har lyckas smitta Em (Inte E), så risken att jag istället är hemma och käkar nudlar. Istället för att sitta och hosta lungorna ur mig iklädd oberäkneliga lager kläder för att inte frysa, sörplandes på hostmedicin när ni andra dricker cola.

Kommentarer
> Yuki

Neeeej! :O Men du kommer att bli frisk innan fredag. jag ber till vädergudarna idag, kei?

Datum: 2010-06-17 Klockan: 10:17:01
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0