Jag vill mäh!

Jag vill ochså presentera mig. På ett anonymt vis, typ.

Jag är, liksom Yuki, en kvällsmänniska. Det innebär att jag helst inte vaknar före tre på eftermiddagen och mina inlägg troligtvis kommer postas runt tolv eller senare - Precis som nu! Liksom Yuki är jag ochså väldigt dålig på att presentera mig, så här kommer en lista med tio random fakta om mig!

Jag pluggar japanska: Jag kan läsa hiragana och katakana, säkert två kanji med. Japanska är roligt, anime med.
Jag är jättebra på att minnas totalt onödiga fakta, som det korrekta suffixet ifall man skall tilltala den kejserliga japanska familjen eller vart Legolas föddes. Jag är väldigt lättpåverkad av socker och blir hyperaktiv jättelätt, och jag tycker roligt formad mat är kul, och lever därvid helst på mat av släktet "halvfabrikat". Nudlar är bra, sådetså.
Jag stavar medvetet fel på "ochså", som skall stavas "också", men eftersom det ser fult ut stavar jag på mitt sätt.
Jag klär mig uteslutande i svart eller gråskaligt, färger är farliga.
Jag spelar World of Warcraft, MMORPG'et som har absolut störst geek-faktor. WoW är roligt, jag kan frammana en shadowfiend som ser ut som en pök-bläckfisk och förvandla mig till fluff.
Jag har, som jag tidigare nämnt, en pojkvän som jag bor tillsammans med. Han är importerad från långt uppe i norr, är dator-geeky (pasokon-otaku!) och äter jämt kakor. Hans uppgifter i hemmet inkluderar att ta ner saker från platser högt upp.
Jag älskar TV-serier och följer maniskt NCIS och The Simpsons, House är ochså bra, dock repetativ. Jag gillar även anime, mina favoriter hittils är Welcome to the NHK!, Kuroshitsuji, och Fullmetal Alchemist Brotherhood. Fascinerande nog tenderar jag att gilla shonen-anime mest, menmen.

Kommentarer
> NE

HAHAHA. Du är för söt :3

Datum: 2010-06-18 Klockan: 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0