I see a shadow!

Innan Yuki tar och slår på mig, kanske jag borde lägga upp den där bilden som jag lovade.

Grejen är att jag, på grund av min sjukdomliga sjukdom, inte kunde vara med på grillpartyt i fredags. Yuki tyckte därför jag skulle ladda upp en bild på mig på bloggen, som straff, eftersom paranoidaste lilla jag inte gillar att lägga upp bilder på mig själv.

Meeen, nu är det ju så att Yuki faktiskt inte specificerade VILKEN bild jag skulle lägga upp. Men jag lovar, det är jag på bilden! :3


Kommentarer
> Yuki

Det var inte ett straff xD Utan jag tyckte det skulle finnas en bild på dig här på bloggen. Eftersom du inte skulle komma på det paparazzi-besmittade partyt fick du själv bistå med en bild C:

Datum: 2010-06-19 Klockan: 21:52:43
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0