Hana-list

Jag kör på en lista, som Hannah gjorde. Har bara tre minuters paus mellan läxorna xD Ignorera eventuella stavfel från trött Yuki.

1. Jag har inte tid att sova längre, enda anledningen till att jag sover är att jag ska vakna nästa morgon + inte somna när jag gör läxan.

2. Ändå känns läx-situationen äntligen lösbar när jag skippade multimedian.

3. Jag jobbar bäst under press, men detta blev för mycket så nästa år får jag hitta en bättre lösning.

4. Tiden går så fort när man pluggar så det känns som man äter konstant och är hungrig konstant.

5. Jag ska på typ anställningsintervju-möte imorgon som jag inte ens hunnit oroa mig för - önska mig lycka till! ♥

Natti ^^*

Kommentarer
> Ne

LYCKA TILL!! <3

Datum: 2010-06-23 Klockan: 17:21:00
> Freeny

lycka till på anställningsintervjun!!! Vad är det för företag?

Datum: 2010-06-23 Klockan: 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0