Hälsningar från norrland!

Yesh, jag befinner mig alltså i Norrland nu. Har gjort det ett fåtal dagarm, faktiskt.

Jag har i skrivandets stund fått mellan 40 och 50 myggbett, ALLA lokaliserade på mina arma ben. Till saken hör att jag är känslig mot just myggbett, så jag har fått besöka Apoteket och inhandla bedövningssalva för att överleva. Bläh.
Lyckades dessutom riva sönder flera stycken redan första dagen, även om jag försökte vara försiktig.

I alla fall, minns ni valparna jag pratade om när jag kom hem efter jul? De är stora nu, även om Emmis familj bara behöll ev av dem. Hon heter Zita, är lika stor som sin mamma, och har helt sinnessjukt mycket energi. Studsar runt hela tiden, och tycker om att slicka folk i ansiktet. Sitter man på huk hoppar hon upp med framtassarna på axlarna och kramas! <3

Annars?
Jag har sett ännu mer Naruto, vilket ingen bryr sig om. Dock! Jag förstår faktiskt vissa ord de säger - Jag ser den på alltså på japanska, med engelska subtitles. Jag tycker det är superhäftigt, hah, jag kan faktiskt en aning japanska! x3

Kommentarer
> E, THE ZOMBIE MASTER

AWW 8D

Datum: 2010-06-29 Klockan: 12:06:50
URL: http://screamsign.blogg.se/
> HANNAH HALE

SOFI Du har blivit utmanad i min blogg ♥!

Datum: 2010-06-29 Klockan: 21:25:14
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0