Freenys första inlägg :o

Hahhaha, okej media-elever, skratta inte för mycket åt min lilla "logga" grej. XD
Men anyways, det här är mitt officiellt första inlägg på bloggen!

Just nu tänker jag mest på de kommande veckorna. Jag har fullt upp. Imorgon är det West Coast Riot, på fredag blir det grillning och övernattning (eller? haha), på lördag kommer Lucy och på söndag blir det Pier Pressure... Wah. Haha. Och helgen efter det ska vi åka iväg till Paris, och helgen efter det ska min mamma och styvpappa gifta sig. Massor att göra..! Men det är kul!!

Den här veckan har jag varit hur trött och slö som helst. I helgen var jag sjuk, så det här hängt i lite. Det känns lite som att min kropp har tagit sommarlov, för jag orkar inte med skolan alls nu. Skönt att den är över snart. Jag fick i alla fall reda på att jag får MVG i Religion idag :) Så himla skönt att höra. Jag har verkligen kämpat hela våren för det betyget XD

Annars har jag väl inget mer att skriva.. Längtar tills Fika Family gets together på fredag!!! <3

/Freeny

Kommentarer
> Yuki

Jao det blir översovning! ^^*



Ni ska infinna er vid 17.10 C:

Datum: 2010-06-16 Klockan: 21:28:39
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Ne

jag tycker din sån var söt :)

Datum: 2010-06-16 Klockan: 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0