France

Sitter för stunden vid Lucys dator och väntar på att hon ska duscha klart. Imorgon åker vi iväg till Frankrike.. Vi ska åka hemifrån vid, vad var det? 6? Härligt. Men det kommer vara värt det. Det blir en liten mini-turist tripp då vi ska klämma in alla intressanta sevärdigheter på 3 dagar. Och så ska jag ju på konsert och se Green Day och Billy Talent, whatever... Haha, nä men det ska bli så jävla kul :) Kommer att bli intressant att se dem och inte stå i the Golden Circle för en gångs skull. Hoppas inte folk är torra i mitten med oss.

De senaste veckorna har bara bestått av festivaler och att umgås med folk, vilket jag njuter av. Men en del av mig längtar tills Juli då jag inte ska göra någonting alls. Jag måste ju vila upp mig till tvåan som ska vara så hemsk...

Saknar er i Fika Family, hoppas ni har det bra där ni är :)

/Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0