Colourful Zebra

Idag fyller min syster 16 år, grattis till henne :)
Detta firades med jättegod middag och snart ska vi äta glass och jordgubbar. Mums. Dock tycker jag att vädret hade kunnat vara lite finare.
I och försig är det bra för förra året så jobbade jag när det var som varmast och när jag var ledig så regnade det nästan hela tiden >.< vilket hade som resultat att jag inte blev brun för fem öre. (inte för att jag brukar bli brun, jag får en väldigt charmerande rosa ton...)

I år kanske jag inte hamnar lika mycket efter alla andra på sola-fronten.



Kollade runt lite på internet igår och hittade världens finaste klänning! vill ha, vill ha, vill ha.

 

Ovanligt färgglad för att vara jag, men jag har faktiskt blivit mer färgglad det senaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0