apropå lampskärmar




Jag smakade just på Oreo för första gången! :D

Jag trodde att de var svarta - att de smakade lakrits - att jag inte skulle tycka om dem. Men de smakade smaskig choklad ^^* Jag gjorde som de sa åt mig att göra på reklamen: Vrid, slicka, sen doppa. Smaskens!

Åt bara en kaka, men funderar på att tillägga ett paket av dem till grillningsutrustning på fredag! ^^*

Och jag planerar förresten nog också att göra någon slags bild så att man tidigt i inlägget kan se att det är jag som skriver, men vi får se vad det blir :P

Jag börjar se jättemycket fram emot fredag! :D Jag ska baka mina världsberömda kluffins (recept står att finna här) fyllda med hallonmos och eventuellt vit choklad. De ska ätas till vaniljglass! Mmmm... Detta är inte rätt ämne att skriva om när man är hungrig. Tur att det snart är middag C:

Idag lyckades jag äntligen göra de där färgglada bubblorna jag försökt göra ett tag nu. Det var jävla svårt faktiskt. Man skulle markera en grej, gå in på edit och trycka på något. Problemet var att detta något inte gick att trycka på... xD Vet inte varför eller hur jag fixade det faktiskt. Det blev lite häftigt i alla fall.

klicka för större bild

 

Time for homework! :D

 

//Yuki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0