And it's done!


Inläggsrubriken är klar! (uppenbarligen eftersom den finns i inlägget...)
Okej, det kanske inte världens bästa... Men den funkar och jag gjorde den på typ 10 minuter, så kom inte med några klagomål här inte!
Dessutom vet ni nu att det är jag som skrivit detta inlägget redan innan ni har läst igenom texten. Tummen upp!
(Dock ska jag fila lite på en bättre, men som sagt, lider för tillfället av lite tidsbrist).

Förresten; vad blir bäst? med eller utan ränderna i början? Tyckte det blev bra först, men ju mer jag tittar på den så blir jag tveksam... aja, den funkar sålänge.

Dagens kvällsavsnitt blir säsongsavslutningen av Glee.
Igår tittade jag på första avsnittet i tredje säsongen av True Blood.
A-W-E-S-O-M-E   S-E-R-I-E  !
Det har blivit lite av en tradition det där; att titta på nåt avsnitt ur en serie innan jag ska sova. Det dumma är bara när man vill se nästa avsnitt direkt efter, för då ska man sova. Konstigt nog så hinner jag alltid titta på ett avsnitt till.

Jag undrar varför jag har börjat försova mig mer den senaste tiden....



Update; jag gjorde en ny inläggsrubrik och tog bort den gamla. Detta är inte inläggsrubriken som inlägget handlar om (ifall någon bryr sig....)

Kommentarer
> Yuki

Svinbra! Jag visste inte hur jag skulle göra min så jag hängde på ditt tema :P



Jag tyckte ränderna blev fina C:

Datum: 2010-06-16 Klockan: 07:36:53
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0