It's all about me!

Eftersom jag varken har något bättre att göra, eller något intressantare att skriva om, så tänkte jag svara på lite frågor som jag kopierade från någon random blogg ^^
100 frågor och svar, bara om mig :) underbart! Allt för att tillfredsställa mitt stora ego ... ;)

01. Fullständigt namn:Jennifer Maria Ivarsson
02. Ålder: 18, snart 19.
03. Vart bor du: Fjärås
04. Bor tillsammans med: Mina päron och en kokosnöt.
05. Husdjur: :( nej.
06. Färg på ditt hus: Blått
07. När är du född: den 3 oktober 91
08. Klass: Mp08fm
09. Vilket år tar du studenten: Nästa år :D
10. Något jobb: inte för tillfället.
11. När gick du upp i morse: typ 10?
12. När ska du sova: När jag känner att jag inte borde stanna uppe längre.
13. Duschat idag: yes
14. Kramat någon idag: ... nä :'( 
15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: Kycklingsallad <3
17. Dagens klädsel: jeans och tröja.
18. Dagens smink: kajal och mascara.
19. Dagens sötnos: Johnny Depp som "the mad hatter".
20. Dagens roligaste: Antagligen något Madde sa/gjorde ^^
21. Har du många vänner: I've got my crew :P haha <3
22. hur många gger har du badat i år: 4-5 tror jag.
23. Vem kramade du senast: Johan
24. Vem saknar du: ELIN!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen.
27. Har du pojk-/flickvän: näe
28. Vem pratade du med i telefon senast: Sandra
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Johan, tror jag. Minns ej vad och orkar inte kolla :P


FAVORIT:

31. Film: The Butterfly Effect
32. Låt: Alla Enter Shikaris låtar <3
33. Mat: Kyckling!
34. Dryck: Oboy
35. Färg: Svart och petrol.
36. Tv-serie: Lost :) och True Blood.
37. Stad: GBG!
38. Land: Gillar England (trots att jag inte vart där haha.)
39. Ämne i skolan: Engelska
40. Tv program: So you think you can dance.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Höhö, wouldn't you like to know?
42. Personen du pussade: *censored*
43. Gången du spydde: men! ofta jag minns det?
44. Gången du grät: det minns jag inte.
45. Pizzan du åt: Micropizza köpt på Tempo xD
46. Gången du var i Göteborg: i tisdags.
47. Gången du var i Stockholm: Oktober förra året.
48. Gången du duschade: vid 12
49. Gången du sov: haha, somnade i soffan typ vid fem.
50. Personen som såg dig gråta: Brukar inte gråta inför folk.
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: mysa :)
54. Tvspel eller datorspel: tv-spel!
55. Singel eller upptagen: är ju singel så...
56. Pussas eller kramas: båda?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: O.o inget.
58. Ragga eller bli uppraggad: kan inte ragga, enkelt val ;) hahaha
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother.
60. Har du svart hår eller blondt: är blond
61. Har du blåa ögon eller bruna: blå
62. Choklad eller lakrits: lakrits ftw!
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg såklart
64. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca-Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: älska.
69. Leva eller dö: Leva.

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Massor. :)
71. Personer du hatar: ingen.
72. Pojk-/flickvänner du haft: Inget seriöst.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: men jeez. ska man hålla räkningen på sånt?
74. Glassar du ätit på en dag: ... öum...
75. Nämn en festival du vill på nästa år: metaltown kanske, beror på banden.
76. Gånger du haft minnesluckor: 1
77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: en; Elin!
79. Gånger ditt hjärta brustit: I keep it well-protected.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: ...
81. Träffade du senast: på vilket sätt? Madde såg jag sist.
82. Sjöng du senast för: Madde eller Mamma. Har sjungt en del idag xD
83. Hade du senast en msn-konversation med:  Johan
84. Spelade du tvspel med senast: Madde tror jag.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: romantisk? Hannah och Elin :P
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: grannens hund, men skulle aldrig göra det...
87. Förtjänar att dö: spindlarna på loftet.
88. Är söt: Alla i fika family! <3
89. Vill du sova jämte inatt: ...

 

VAD:
90. Gör dig glad: you guys :)
91. Gör dig ledsen: stuff in my head.
92. Vill du helst göra nu: ha sommarlov forever.
93. Önskar du att du slapp göra: tråkiga saker.
94. Vill du ha nu: mat. är hungrig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Har inte börjat tänka på det än ^^
96. Längtar du till: LONDON!
97. Tycker du om dina betyg: ja :D
98. Ångrar du i ditt liv: vet inte.
99. Är det bästa som hänt dig: Mina kompisar :)
100. Hur mycket är klockan: 00.37

 

Ha överseende people, detta kanske inte är det roligaste att läsa, men det fick tiden att gå :P


Kommentarer
> Chibi

Öhöhöhhö, jag kan krama dig om du vill söt -kram-

AND OMG! Lunarstorm ska juh läggas ner om den inte redan gjort det. XD



Och har du så långtråkigt/ inget bättre att göra så kan du få ångra dig angående att typ fixa layout på min blogg (yes, jag skaffade en. (eller ragga upp någon som kan göra det åt mig? X3)) <3<3<3<3

Datum: 2010-07-26 Klockan: 01:51:33
> kokosnöten..

du kan vara en kokosnöt :D



jag ska allt hoppa på dig & krama dig när du minst anar det. och ont ska det göra också! mohahahaaa.. (a)



bajs!

Datum: 2010-07-26 Klockan: 23:13:39
URL: http://bbaramadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0