Greyish

Igår gick jag och min syster runt i Gbg. Shopping stod på schemat och ja... några hundralappar försvann i rasande fart.

Äntligen har jag fått köpt mig en varmare jacka!
Det behövdes verkligen, och den köptes inte en dag förtidigt om man ska lyssna på mina föräldrar, hehe.

Dessutom inhandlades det en kofta (i precis det material och den modell jag tänkt mig), dock inte svart som jag tänkt mig utan en grå. Köpte även en sjal, ett linne, en väst och en eyeliner.


Btw, hur glad blir man inte när man tittar in på bloggen och det finns massor med inlägg :D

 


Kommentarer
> Freeny

haha aw, det snöar på dig pga designen XD asnice med shopping!

Datum: 2010-12-03 Klockan: 16:29:12
> Yuki

Don't ya just love cozy kofts? ♥

Datum: 2010-12-04 Klockan: 13:07:43
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0