Om att drömma

Eftersom Freeny berättade om sin dröm tänkte jag också göra det!

Det börjar med att jag är på väg hem, tillsammans med min lillebror. Vi bor av någon anledning i ett hus, och man behöver slå in en kod i en elektrisk kodmaskin för att låsa upp.
Min bror är som vanligt sjukt irriterande, håller på att knuffa mig och slå med en pinne eller något runt mina fingrar när jag skall trycka in koden. Så jag skriver in fel, igen och igen och igen.
Och då exploderar huset!
Nån säkerhetssak, man kan inte ta fel på koden för många gånger.
Så alla mina saker sprängs i luften, och jag blir jätteledsen och rotar igenom spillrorna av mitt forna hem. Och mitt i allt blir jag sur, för om min externa hårddisk har gått sönder kommer jag behöva ladda ner alla Simpson-avsnitt igen ju, och det tar veckor!

Jag kan nog konstatera att jag sett för mycket av den showen.

Kommentarer
> Yuki

Knäppis ^^*

Datum: 2010-12-06 Klockan: 19:00:31
URL: http://theparadox.blogg.se/
> Freeny

haahahhaha crazy dreamin' XD vid såna tillfällen får man reda på vad som egentligen är viktigt för en hahahha

Datum: 2010-12-06 Klockan: 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0