Dag 4: Julklappstips

Julklappar... Vet ni, ibland känns julklappsshopping sådär jobbigt tvångsmässig. Det är som roligast när den blir spontan. Man ser något man vet att ens kompisar/familj gillar och köper det utan någon större eftertanke. Problemet med att komma på vad man ska ge andra är att man sitter och tänker igenom alla möjligheter hur länge som helst, till ett rimligt pris dessutom. It's fuckin hard!

Själv brukar jag tycka bäst om att ge "omedvetna presenter", as in, att en person randomly har sagt att de vill ha något utan att liksom.. tänka på det. Sen när de får det blir det ju både förvånade och glada. :) De kanske hade glömt att de ens ville ha det där lilla.

Den som har mig i secret santa - slösa inte på min present och ödsla inte för mycket ångest på att försöka komma på något XD Jag gillar tavlor, en bild på oss i gänget, en blomma, whuteva. ^_^

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0