Dag 01 – Tips för julkänsla

hannah




Jag är sämst på julen.. och brukar mest känna obehag av julkänslor, blir lite rädd och vet inte riktigt vad jag skall ta vägen. Julen är ingenting jag tycker om så mycket längre nämligen och är en ganska deppig högtid för mig.

MEN om man ändå, av någon märklig anledning, skulle vilja ha lite julstämning (uuh, ryser av bara tanken!):

-
Sitt vid ett fönster, eller ännu bätte - på fönsterkarmen i ett fönster! Gärna på några kuddar och med en mysig filt över benen och en kopp te eller juligt kryddad kaffedryck i händerna.
- Ha fin utsikt, detta är jätteviktigt! Typ en skog i fjärran med snötäckta tallar och granar, stjärnklar himmel och gärna lite hav någon stans i ett hörn som stjärnorna kan speglas i.
- Tajma detta perfekt med den alla första snön = ♥

Detta är lite fin julkänsla (snarare vinterkänsla) i mina drömmar i alla fall..


Kommentarer
> Ne

Önskar jag hade en såpass bred fönsterkarm att jag hade kunnat sitta i den! Hade lätt suttit där jämt och typ...läst <3

Datum: 2010-12-03 Klockan: 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0