4 - Klappa klappar när du är riktigt glad

Jag hoppade elakt över nummer tre på listan. Jag har ännu inte skapat någon jullista på Spotify. Jag hade tänkt försöka göra en men kommer inte riktigt på några just nu. Men jag kommer säkert göra en lite närmare jul som jag kan lägga upp ^^*

Dag 4 - Julklappstips
Egentligen ska ju en julklapp vara något personligt, som liksom passar just den personen. Men om man inte kommer på något (och det händer alldeles för ofta) så tycker jag att man ska fundera på vilket djur personen är mest lik. Och sedan köpa ett så stort och fluffigt gosedjur som budgeten tillåter i form av det djuret :P

Eller så kan man köpa ett halsband eller armband med något smycke som symboliserar personen i fråga.

Ett paket fullt av mysutrustning funkar också. Té, ljus, kanske en ansiktsmask med chokladsmak. Nåt i den stilen :P

Samtidigt får man ha något slags hum om huruvida personen hatar sådana här saker eller inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0