What to vote for?

Som tur är är det inte min tur att rösta i år. Jag har inte alls satt mig in i politik. Men det pratas ju om valet överallt. Jag hör myndiga kompisar fundera med en skymt av panik i rösten. Jag hör radion påstå saker som att alla partier blir mer och mer lika, att partierna glömmer de i mitten som inte har små barn, och att alla manliga miljöpartister utom en har skägg...

Så för att vara snäll och söt tänkte jag länka till ett av många test man kan göra för att få ett hum om vilket håll åsikterna pekar åt.
Just press here to find it :)

Dessutom snubblade jag över den här sidan från Annas Länkburkar som innehåller länkar till de olika partiernas hemsidor (i alla fall de största) och andra smarta hemsidor som har med valet att göra (:

Have fun :P

Kommentarer
> Freeny

Jag får inte heller rösta i år :/ men enligt den sidan är jag vänsterpartist. jag skulle röstat på mp ändå.

Datum: 2010-09-01 Klockan: 21:09:14
URL: http://freeny.blogg.se/
> Anonym

This actually helped a bit. Tnx~

Datum: 2010-09-02 Klockan: 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0