movin?

Ugg, nu avlider jag snart. Jag är på extremt dåligt humör. Jag ser på en irriterande skräckfilm (de flesta skräckisar är irriterande). Min dator leker "Jag tänker gå sönder nu"-leken. Och min far har just sökt en lägenhet typ hundra meter från den jag just nu sitter i, som är mindre än den här. Papi vill ha en mindre lägenhet och den enda han kan tänka sig att byta till är ledig just nu. Jag tycker inte jättemycket om tanken på att se andra människor i huset jag växte upp i på vägen hem till ett där jag inte ens har ett rum längre.

Allt kommer säkert ordna sig. Jag kommer ha någonstans att sova när jag kommer dit och jag ska ändå flytta ut om ett år ju. Vi kanske ska göra klädkammaren till ett rum till mig så länge. Så jag klarar mig, men jag skulle hellre flytta längre bort där jag i alla fall slipper se den gamla boplatsen.

Jag kan ju inte säga att jag inte vill att han ska flytta, för det viktigaste är ju att han trivs med platsen han bor på och jag hoppas han får den. Jag bara tycker att det suger att den inte kunde bli ledig om ett år istället. Jag hatar när stora saker händer som jag inte har kontroll över.

Oh well, nog med klagomål från mig. Jag ska sova nu. Och imorgon ska jag bli bättre på att blogga igen :P En gång i tiden var jag lika duktig som Nenne :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0