Yuki-list

Jag är i vanliga fall inte mycket för att svara på sådana här listor, men jag tänkte: varför inte?

Du heter: Rebecca
Smeknamn: Yuki
Låt som när du är ledsen sörjer till: hmm.. ingen speciell
Beroende av: just nu; godis, att bada, och min dator
Vad tror folk om dig? att jag är... knäpp
Stämmer det? oja
Vad får du oftast komplimanger för? det har jag ingen aning om, mitt hår kanske?
Hur imponerar man på dig? man har coola skor, cool frizz, rolig och snäll
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Coolt ^^. Hade redan glömt xD" av Sofia när jag påminde henne om nån viktig sak
Var bor du? mölndal, och i lerum
Trivs du där? jovars
Hur svarar du i mobilen? i hemtelefonen svarar jag: Havedahl. i mobilen svarar jag: hallå/hej det är Rebecca/alternativt ett mer spännande personligt anpassat svar beroende på vem det är
Vem ringde du senast? min mor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hon beordrade mig att gå och lägga mig
Antal timmar sömn inatt: 6,5
Sov du ensam: nä, Boris sover bredvid mig när det är min vecka. (Boris är min son som jag och Maksii har delad vårdnad om)
Brukar du komma i tid: ne det händer inte ofta. men jag jobbar på det
Hur känner du dig nu: trött och smått irriterad på världen men ändå lite glad typ
Vanligaste färg på dina kläder: schwarz. är uppvuxen i en darkness-familj.
Vad tycker du om fötter: Är inte så creeped out av dem som de flesta är :P Men ingen speciell åsikt..
Vad saknar du: hösten ♥
Hade du en bra kväll igår: jo, trots lite bråk va det en trevlig filmis men systra mi ^^*
Favorit dryck på morgonen: den absoluta favoriten måste va God Morgon - ekologiskt apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 00:00-04:30
Är du blyg? nja. jag får lite panik när jag pratar med nytt folk, då jag skämmer ut mig typ. så, nej?
Sysslar du med någon idrott: ska börja gymma igen nu efter sommar. på sommar har jag bara simmat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No, but attraction.  < snor Nennes svar jag me. Excellent description
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hmm... kissa m.m.
Är du nöjd med ditt liv: njaa, lite bättre kan allt alltid bli :P
Är du bortskämd: jo det är jag väl lite
Vad gör du i morgon: duschar, packar, sedan träffar Fika family
Vad är det värsta du vet? människor och extrem värme
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen :)
Vad är det finaste du fått? Apple Phone från Fika Family!! =D
En speciell dag du minns: Första dagen i klassen jag går i nu. Jag va sen... I'll never forget the embaressment (ignorerar stavning)
Du samlar på: häftiga saker
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen aning :O
När grät du senast: I don't cry
Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Köpa proefoe kamera C:
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: förmodligen inte
Är du musikalisk? kanske. jag tycker det e masssa kul me musik i alla fall
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det är möjligt
Biter du på naglarna: inte länge! =D Stop'n'Grow worked wonders! :D ^^0*


Nu är jag sjukt trött. Natti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0