Jag vet att du vill läsa!

Haha, bara för att jag älskar att fylla i sånt här ^^

Du heter:
Jennifer

Smeknamn: Nenne

Låt som när du är ledsen sörjer till: Roses for the Dead- Funeral for a Friend

Beroende av: Lypsyl

Vad tror folk om dig? Att jag är blyg och inåtgående...

Stämmer det? Haha, I guess :P

Vad får du oftast komplimanger för? ... inget :( nä, men mitt hår kanske?

Hur imponerar man på dig? Humor :) Och klädstil.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vart sitter du?" från Yuki

Var bor du? Fjärås, Kungsbacka

Trivs du där? Jodå ^^

Hur svarar du i mobilen? Hallå / Hej det är Jennifer.

Vem ringde du senast? Min syster.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Laila pratade om roliga personer på hennes jobb ^^

Antal timmar sömn inatt: somnade typ 12 och gick upp 10 i 6, så typ 6 timmar.

Sov du ensam: yes.

Brukar du komma i tid: Nä, ofta 5 minuter sen.

Hur känner du dig nu: Rastlös och seg.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart/grå

Vad tycker du om fötter: Har ingen speciell åsikt. De kan vara läskiga.

Vad saknar du: att göra saker.

Hade du en bra kväll igår: Nja, tråkig.

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller O'boy!

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ elva.

Är du blyg? Ja, wish I wasn't though.

Sysslar du med någon idrott: Nä.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No, but attraction.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex :P

Är du nöjd med ditt liv: I guess...

Är du bortskämd: Lite kanske xD

Vad gör du i morgon: Har en lektion, ska till Botaniska och fota och sen ska jag och Yuki till stan.

Vad är det värsta du vet? jobbiga människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA :D

Vad är det finaste du fått? inget specifikt, men där personen lagt mycket tanke bakom :)

En speciell dag du minns: Lots! Men typ julfirande hos Laila, Pierpressure m.m.

Du samlar på: typ inget, Konsert-biljetter kanske.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

När grät du senast: Några veckor sen kanske.

Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Buy stuff :P och spara ^^

Vill du gifta dig: Eventually.

Vill du ha barn: Ja, pojkar :)

Är du musikalisk? Jag tycker det! fast jag spelar inget instrument... haha.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mm.

Biter du på naglarna: Skulle jag väl inte säga, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0