schule

Första skoldagen avklarad och hittills är humöret på topp. Jag kom upp i god tid. Jag kom fram i gräsligt god tid. Vi hade bara en kort lektion där trevliga scheman deladdes ut. Mitt är hittills helt tomt på torsdagar och fredagar. Men en av de lediga dagarna kanske måste ändras till en dag med bara matte. Vi får se. Denna veckan är jag i alla fall ledig.

Imorgon börjar jag 9 med psykologi, och dagen fortsätter sedan med 4 timmar foto. En helt ok dag alltså. Jag har sagt det förut men det tål att sägas igen: Jag längtar till min födelsedag när jag äntligen ska köpa min kamera!! ^^*

Nu måste jag leta upp mitt elevkort så att jag får lunch imorgon C:

Baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0