Saker ni inte visste om Freeny(?)



Kände för att blogga.. Så nu tänkte jag skriva en såndär "NÅGRA SAKER NI INTE VISSTE OM MIG" grej, fast jag vet inte om ni vet detta eller inte. Haha, men iaf såna där weird stuffs about meee... Och jag utmanar alla andra Screamsigns att följa mitt exempel.

1. Min första reaktion till det mesta är att skratta, även om det har hänt något dåligt :/
2. Jag hatar udda nummer
3. Mina största fobier är raketer och lisebergskaniner
4. Numret 4 är och har nästan alltid varit mitt "bästa" nummer. Så alla nummer relaterade till det ger mig en bra känsla :)
5. Jag gråter väldigt sällan.
6. Jag har lätt för att 'släppa' vänner och bryta kontakten med folk, så de personer som verkligen håller sig fast även om jag försöker skjuta bort dem är de som jag till slut "accepterar" och blir väldigt speciella för mig :3
7. Jag tappade 12 kg det här året ;o
8. 2010 har varit ett väldigt speciellt år för mig på många plan
9. Om inte Karro hade börjat i min klass förra året så vet jag inte vad jag skulle gjort
10. Jag är mycket bättre på matte än jag tror, men om jag fastnar på ett tal så kan jag panik på grund av det :/ Men när jag senare fattar ett tal så blir det typ motsatt effekt. Det känns asbra, helt enkelt :P

Hoppas ni lärde er något nytt om mig!!! Or someth.

/Freeny

Kommentarer
> Syvernicoline

This is a very good site. Thank you.

Datum: 2011-07-19 Klockan: 12:18:32
URL: http://syvernicoline.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0