Pardon the Creepiness



Jag gillar den här loggan bättre än de andra jag haft. Varför? Cus it's so plain.. Den säger inget annat än att det är jag som skriver, vilket jag gillar. Inte typ, "jag gillar blommor och blå streck!" Det är så mycket press i det där. Jag måste verka som att jag gillar blommor och blå streck när jag umgås med folk numera. Annars kommer de där små-pinsamma stunderna då man bara vill sjunka genom jorden. Folk kommer ständigt fram till mig på gatan och säger "Nämen, Freeny, vart har du de blå ränderna?" Jag har faktiskt inga blå ränder. Jag är beige.

That aside: Jag ligger just nu i min mammas säng (whoops), eftersom de inte är hemma. Bredvid mig har jag Emily. Vi ska somna bredvid varandra inatt<3 Haha, sorry for the creepiness. Jag ska försöka att inte somna i hennes famn, jag lovar. Ibland känns det som att vi är lite too close... Tur att det är en dubbelsäng i alla fall!

Anywho, jag träffar dig på söndag, right, Yuki?

/Freeny

Kommentarer
> NE

HAHAHAHAHAHA "vart har du de blå ränderna?" xD jag dör.

Datum: 2010-08-09 Klockan: 01:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0