need clothes

Jag har just klickat fram en underbar liten lista värd ca 600kr på H&M's hemsida. Där finns diverse basplagg som min garderob så desperat behöver i en underbar gråskala som sträcker sig från svart hela vägen till vit (faktiskt)! Inte en droppe färg. Buhhä!

Jag ska dock vänta med att beställa tills min finansiella rådvigare samt min professionella smakrådsgivare fått se över det hela (läs: mor och syster). Jag är inte bra på att shoppa. Jag gör det inte ofta. Så jag vill försäkra mig om att det är bra köp C:

Nu ska jag soova på saken. Har ingen skola imorgon! Hihi :) På fredag ska jag in till skolan på annars ledig tid för att inormeras om projektarbete. Wünderbar. Vad fan ska man jobba om?

Kommentarer
> Fi

H&M är braaa, massa billigt skit! :3

Jag har ochså nyss klickat hem en del saker, och varit i den fysiska butiken.. Och skall snart klicka hem lite mer! x3 Favvisaffären <3

Datum: 2010-08-26 Klockan: 06:58:39
> Ne

H&M is da shiet! Bästa affären ever :D

Datum: 2010-08-26 Klockan: 10:40:23
URL: http://screamsign.blogg.se/
> pelle

Jag tänkte testa ditt tips du skrev, men så hittade jag inget ris. Päronen är ju GI:are vettu. Tror du bulgur funkar lika bra? Eller mos? ;P

Datum: 2010-08-26 Klockan: 10:58:41
URL: http://pellespersonliga.se
> Daniel

Inte färg?? jag har bara starka färger (inget svart eller vit)



Skärpning! ;)

Datum: 2010-08-26 Klockan: 11:04:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0