Loooonely

Ja, imorgon åker halva Screamsign-gänget iväg till London, och vi andra lämnas i shitty Sverige för att vältra oss i ångest inför den kommande terminen.

Nä, jag skojar bara. Så illa är det inte. Jag hoppas ni har askul i London!! Eller, jag vet att ni kommer ha det. :) Glöm inte att ta hundratals kort. (som om ni skulle glömma det)

Förresten så går jag igenom nåt liknande vad Yuki går igenom angående boende just nu, men som sagt behöver varken hon eller jag bo kvar hemma länge till, så jag tror vi klarar oss :) Jag vet hur du menar när du inte vill vara ivägen för vad din pappa vill göra osv, även om man själv inte tycker att det är särskilt kul.

On a brighter note, så tycker jag att de resterande av Screamsign ska ses snart :) Vad tycks?

Kram på er!

/Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0